Salam Pembuka Bicara

Isnin, 13 Julai 2009

soifi oh soifi...

Ya Allah..
gagahilah kaki ini tuk terus melangkah menimba ilmu serta pengalaman....

minggu ini dan minggu depan bakal menyibukkan diri ini...
bermula dengan AGM PERMATA kali ke-10 pada minggu ini dan bakal disusuli dengan AGM KMKJ tuk kali ke-14...
waduh...
gi mana sih...
pe pun,aku kena dahulukan ngaji gop..
walaupun aku menyibukkan diri aku ini,ngaji tetap diutamakan...

minggu lepas dan minggu ini,aku lihat,masing2 sibuk dengan kerja2 sdiri..
aku pun sebebnarnya malaz nak ganggu,tp apakan daya..
aku nie bukan leh duk diam..
ade jew keje...
kenak saem2 la..
dan mangsa yang selalu kena ialah lutfi..
betol dop pi?..

pe pun..
aku bena ade jew nak tulis sal AGM kali nie..
tp,aku rase aku x layak mane nak tulis sal AGM nie..
so,aku serahkan je la pada abang2 junior,abang2 senior n akak2 senior tuk tulis sal AGM ni..
dan aku rase,aku nak tulis sal perjalanan AGM nie jew..
sbb aku rase,masing2 sibuk tengah promote calon mereka kan..
huhu...

akhir kata,sama2lah kita memberi kerjasama dalam melicinkan AGM PERMATA DAN KMKJ kali ini yang bakal menyaksikan pertukaran tampuk kepimpinan PERMATA dan KMKJ bagi tahun 09/10..

InsyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Tanah Merah, Kelantan Darul Naim, Malaysia
Telah dilahirkan tanggal 16 Jun 1990,di Tanah Merah... Graduan,dari Universiti Mu'tah,Jordan,pengkhususan dalam bidang Feqh Wa Usul.. Sekadar perkongsian,dari hatiku,yang amat membutuhkan keredhaan dariNya,dan restu dari kekasihNya,SAW.. Semoga kita tergolong daripada hamba2Nya yang beriman dan beramal soleh.. Amiin... Ya Robb,Ente Maqsudi,Ridhoka Matlubi...