Salam Pembuka Bicara

Isnin, 15 Jun 2009

Nawaitu...

Tuhan berikanlah aku
pada jalan yang engkau tunjuki
pada mereka yang engkau beri
begitulah juanya aku

apakah aku yang terleka
apakah aku yang tidak tahu
di dunia ini jalan berliku
ku pohon petunjuk ILAHI

oh tuhanku...
aku bercaya pada segala ranjau kehidupan ini
rahmatmu luas tak terhingga
aku insan yang masih mencari
akanku tempuhi segala dugaan
mereka mentertawakan aku
sumber yang kau ilhamkan kepadaku
yang ku berikan kepada mereka
mengapa tidak diikhlaskan
panjatkan syukur padamu ya RAHMAN
oh tuhanku redhailah hidup ini

oh tuhanku...
aku bercaya pada segala ranjau kehidupan ini
rahmatmu luas tak terhingga
aku insan yang masih mencari
akanku tempuhi segala dugaan
mereka mentertawakan aku
sumber yang kau ilhamkan kepadaku
yang ku berikan kepada mereka
mengapa tidak diikhlaskan
panjatkan syukur padamu ya RAHMAN
oh tuhanku redhailah hidup ini

kini aku bersama mereka
berdamping bercita-cita sama
kemesraanku kian terhimpit
begitulah selalunya aku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Tanah Merah, Kelantan Darul Naim, Malaysia
Telah dilahirkan tanggal 16 Jun 1990,di Tanah Merah... Graduan,dari Universiti Mu'tah,Jordan,pengkhususan dalam bidang Feqh Wa Usul.. Sekadar perkongsian,dari hatiku,yang amat membutuhkan keredhaan dariNya,dan restu dari kekasihNya,SAW.. Semoga kita tergolong daripada hamba2Nya yang beriman dan beramal soleh.. Amiin... Ya Robb,Ente Maqsudi,Ridhoka Matlubi...