Salam Pembuka Bicara

Selasa, 16 Jun 2009

Genaplah aku hari nie..

hari ini..
16 Jun 2009.
genaplah aku berusia 19 tahun..
(nie bukan tuk promote yer..)
dan malam tadik aku terima byk mesej,wish besday aku...
samada dr mesia,mesir atau jordan..
memang terharu gak la..
still ade yang ingat besday aku,walaupun aku ade jew promote tepi blog nie..
hahaha..

anyway..
time kasih banyak2 ye..
pada yang sanggup membazirkan kredit semata2 nak wish besday aku..
semoga kalian pun dirahmati Allah senantiasa..
Amiin..

p/s..pade sape2 yang nak bg nasihat tuk aku menempuh hidup baru bergelar remaja berusia 19 tahun,aku alu-alukan..dan time kasih atas segalanya..hanya Allah yang dapat membalas jasa antum semua...InsyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Tanah Merah, Kelantan Darul Naim, Malaysia
Telah dilahirkan tanggal 16 Jun 1990,di Tanah Merah... Graduan,dari Universiti Mu'tah,Jordan,pengkhususan dalam bidang Feqh Wa Usul.. Sekadar perkongsian,dari hatiku,yang amat membutuhkan keredhaan dariNya,dan restu dari kekasihNya,SAW.. Semoga kita tergolong daripada hamba2Nya yang beriman dan beramal soleh.. Amiin... Ya Robb,Ente Maqsudi,Ridhoka Matlubi...