Salam Pembuka Bicara

Isnin, 24 Ogos 2009

Alhamdulillah...

Kul 9.20 pagi,Ahad,22 Ogos 2009.....

Alhamdulillah,kami seramai tiga orang selamat sampai ke tanah air..
dengan rasa kejanggalan sedikit,ye la,dah setahun meninggalkan bumi mesia,kami melangkah menuju ke pintu keluar..
huh..
nampak lah kelibat keluarga sedang mlambai2..
Alhamdulillah..
time kasih Ya Allah,kerana memanjangkan umurku dalam mentaati perintah mu dan perintah Rasulmu....
Ya Robb..

hurm,maka bermulalah 'ekspedisi' untuk aku..
macam2 dalam kepala nk buat time cuti nie..
ye la..
kena la gunakan kesempatan yang ade nie,sebulan lebih kat mesia nie sebaik2nya..
dan perkara kedua selepas aku nk jumpa famili aku,aku nk jumpa sume kengkawan aku..
ukhwah itu yang aku rindukan...
ukhwah itu yang aku dambakan selama setahun..
susah untuk mencari ukhwah seperti mana yang pernah kami bina di bumi maahad...

Ya Allah..
permudahkanlah segala urusanku..

ok la..
setakat nie dulu ek..
lagipun masa ambo post tulisan nie,dah nk iftor dah..

RAMADHAN KAREEM..
selamat berpuasa kpd sume..

SALAM UKHWAH,SALAM RINDU,SALAM SAYANG...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Tanah Merah, Kelantan Darul Naim, Malaysia
Telah dilahirkan tanggal 16 Jun 1990,di Tanah Merah... Graduan,dari Universiti Mu'tah,Jordan,pengkhususan dalam bidang Feqh Wa Usul.. Sekadar perkongsian,dari hatiku,yang amat membutuhkan keredhaan dariNya,dan restu dari kekasihNya,SAW.. Semoga kita tergolong daripada hamba2Nya yang beriman dan beramal soleh.. Amiin... Ya Robb,Ente Maqsudi,Ridhoka Matlubi...