Salam Pembuka Bicara

Sabtu, 13 Jun 2009

episod satu..drama aku menjadi editor..haha

ari nie bermulalah aku menjalankan tugas aku sebagai editor yang x bertauliah mane...
haha..

memang susah nk buat mende nie..
nk buatkan satu artikel pun,banyak yang perlu buat..
nak kena cari tue la,cari nie la..
pening gak..
ye la..x biase..
kalo dah biase,x jadi la cam nie.
.
hurm..
dan pagi nie..
dah dua kali aku edit satu artikel yang aku buat nie...
ntah la..
aku pun dah pening lg dah nk buat camne artikel tue..
n naseb bek la ade ustazah nie,nk tolong aku editkan artikel aku tue..
time kasih banyak ye kak iffah..

n aku ade satu lagi artikel nak kena buat nie..
due date lak dah dekat..
tinggal dua hari jew lagik..
mintak2 la sempat...

hurm..

ke ade orang gak yang nak tolong aku carikkan bahan tuk artikel tue?..
huhu..
n artikel yang satu lagi yang aku kena buat,sal maklumat am jordan..
dan kalo sape2 rase ade link ke,ade maklumat cket leh la gtaw aku,aku akan masukkan dalam artikel tue nanti..

time kasih banyak ye..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Tanah Merah, Kelantan Darul Naim, Malaysia
Telah dilahirkan tanggal 16 Jun 1990,di Tanah Merah... Graduan,dari Universiti Mu'tah,Jordan,pengkhususan dalam bidang Feqh Wa Usul.. Sekadar perkongsian,dari hatiku,yang amat membutuhkan keredhaan dariNya,dan restu dari kekasihNya,SAW.. Semoga kita tergolong daripada hamba2Nya yang beriman dan beramal soleh.. Amiin... Ya Robb,Ente Maqsudi,Ridhoka Matlubi...