Salam Pembuka Bicara

Sabtu, 13 Jun 2009

episod dua..(last episode).

huh..letih..
pening..
sakit mata..
sume ade...

tp Alhamdulillah..
setakat nie,dah berjaya aku siapkan kerja aku..
cuma nk tgu komen jew,n nak editkan balik ayat2 yang x sedap dibaca..
haha

cewah..

hurm..
episod dua nie lak,aku kena buat sal maklumat am jordan..
pening gak mula2 pk,nk buh mende dalm nie..
pikir punyer pikir..
dapat gak ilha..
hurm..
aq masukkan jew sume,mula dr kerajaan,ekonommi,masyarakt diorang..

naseb bek,aq ade jumpa link die nie..
wikipedia...
Alhamdulillah..semuanya ade tercatat dalam tue..
jadi,x susah la aku nk carik2 lagi..
kan...
huhu

hurm..
ayat punyer ayat..
entah bape kalu aku erased,ye la..
nak ikut hati pembaca kan..
pergh..
cam editor berwibawa lak..
haha

n abes jew aku ayat,alhamdulillah..
aku sent la kat ustazah nie sorang..
hajatnye,nak la suh die komen gak cket,kot2 ade salah ayat ke...
pasif aktif ke..
hurm..
tp rupa2nye..
lebih dari tue diorang buat..
siap edit lagi tue..
makin mudah keje aku..
huhu..
time kasih yer pade ustazah2 yang membantu ambe tue..
terutamanya kak ziana..
yang sanggup crik link tuk ambe..
thanks a lot...
huhu
syukran kathiro...

lastly..
aku rase,cukup la pengalaman aku nie,aku tulis..
nanti aku tulis banyak2,korang jeles la ngan aku..
maklumlah..
dah jadik editor kan..
hahaha
poyo....
..

so..
lastly..
aku nak ucapkan tme kasih banyak2 ye..
pade yang membantu aku tue..
samada secara langsung ataupun tidak..
dalam menjayakan kerja aku yang tak seberapa tue..
insyaAllah..
semoga usaha korang tuhan yang membalasnya..
amiin..


Assalamualaikum..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Tanah Merah, Kelantan Darul Naim, Malaysia
Telah dilahirkan tanggal 16 Jun 1990,di Tanah Merah... Graduan,dari Universiti Mu'tah,Jordan,pengkhususan dalam bidang Feqh Wa Usul.. Sekadar perkongsian,dari hatiku,yang amat membutuhkan keredhaan dariNya,dan restu dari kekasihNya,SAW.. Semoga kita tergolong daripada hamba2Nya yang beriman dan beramal soleh.. Amiin... Ya Robb,Ente Maqsudi,Ridhoka Matlubi...