Salam Pembuka Bicara

Jumaat, 8 Januari 2010

~Ya Allah,Seandainya...~

Bismillahirahmanirrahim..

seandainya,ini hari terakhir aku menghirup nafas...
izinkan ku mencium tangan kedua ibubapaku...

ya Tuhan..
seandainya hari ini hari terakhir aku jejakkan kaki di bumi barokah ini...
izinkan aku menziarahi para pejuang mu yang disemadikan di Mazar...

Ya Rabb..
seandainya ini jam terakhir aku...
izinkan ku berjumpa sahabat2 ku,memohon ribuan kemaafan dan keampunan dari mereka..

Ya Rahman..
seandainya ini minit terakhir aku...
ampunkanlah aku dari segenap dosa2...

Ya Rahim..
seandainya ini saat terakhir aku di bumi Mu'tah...
perkenankanlah segala doa2ku...

~Amiin..~

Ya Ilahi...
Ente Maqsudi,
Redhoka Matlubi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Tanah Merah, Kelantan Darul Naim, Malaysia
Telah dilahirkan tanggal 16 Jun 1990,di Tanah Merah... Graduan,dari Universiti Mu'tah,Jordan,pengkhususan dalam bidang Feqh Wa Usul.. Sekadar perkongsian,dari hatiku,yang amat membutuhkan keredhaan dariNya,dan restu dari kekasihNya,SAW.. Semoga kita tergolong daripada hamba2Nya yang beriman dan beramal soleh.. Amiin... Ya Robb,Ente Maqsudi,Ridhoka Matlubi...