Salam Pembuka Bicara

Khamis, 18 Jun 2009

Alhamdulillah..

Alhamdulillah..
sempurna sudah majlis yang aku rancang dr minggu lepas lagi..
majlis makan tuk menunaikan nazar aku..
alhamdulillah..
hajat aku dimakbulkanAllah,maka perlulah aku menunaikan nazar aku itu..

dan kat cni,aku nak abadikan ucapan terima kasih aku kepada yang bersusah payah tuk menjayakan majlis nie...

bermula dari ustazah-ustazah dari bayt tasneem,imtiyaz,ibtisam...time kasih sebab bersusah payah tuk menyediakan juadah makanan,dengan chef2 yang profesional dari Mu'tah..
memang aku "tabik getar" pd chef2 nie..

n tidak lupa kepada chef haji lutfi..kerana berjaya menyediakan nasi,walaupun ini kali pertama die masak nasik dengan kuantiti yang banyak..alhamdulillah..n kepada ustaz hadi,ustaz syarif,n ustaz fitri,kerana bersusah payah mengangkat periuk beso tue,sampai hitam seluar2..

m kepada yang sponsor puding2 tue...nak sebut ew ama die.tp akut die segan lak..time kasih banyak yer ustazah...semoga berlimpah ruah rezeki ustazah...amiin..

n kepada tetamu yang datang..aku ucapkan time kasih banyak2 sebab sudi datang ke majlis aku yang x seberapa tue..semoga kalian pun chat walafiat hendaknya...


time kasih banyak2..
jazakallah 'ala khairukum...
semoga Allah jua yang membalas budi korang,n aku doakan semoga kalian berjaya dunia akhirat..
amin ya robb...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Tanah Merah, Kelantan Darul Naim, Malaysia
Telah dilahirkan tanggal 16 Jun 1990,di Tanah Merah... Graduan,dari Universiti Mu'tah,Jordan,pengkhususan dalam bidang Feqh Wa Usul.. Sekadar perkongsian,dari hatiku,yang amat membutuhkan keredhaan dariNya,dan restu dari kekasihNya,SAW.. Semoga kita tergolong daripada hamba2Nya yang beriman dan beramal soleh.. Amiin... Ya Robb,Ente Maqsudi,Ridhoka Matlubi...